Nekad Leon Granfeldt | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Xyou_.

Vad är ditt Hex:ID 1100001669e35aa

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet skulle jag säga är väldigt bra och är minst inne några timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1,5 år nu och älskar verkligen att rpa på servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad runt 3 gånger då en av dom var att tjuvkoppla en bil då jag var ny och dom senaste 2 var felaktiga banns.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att problem spelare ska lära sig att bli är bättre rpare och sedan hålla koll på servern, och det är något jag verkligen tror att det skulle passa mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag tror jag skulle passa som en servervakt för + aktiv +snäll och även en bra rpare

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse som en servervakt skulle jag säga att kanske banna folk för det är kul och ge ress men jag vet inte vad man kan göra som en servervakt men något jag ej skulle göra eller kunna tänka mig att göra.

Utveckla följande frågor:
Förklara vad för uppgift en servervakt har
Varför vill du bli servervakt på servern?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka