Accepterad leon bungegård | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leon bungegård

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? bungegård#2362

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet om vi snackar timmar så kommer de vara hela dagarna om jag inte är iväg och sen när skolan börjar igen så kommer de vara från 17- ungefär 00 och helger kommer jag vara aktiv hela dagarna om jag inte gör något på gården.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem på unive tidigare så december 2022 gick jag med sen har jag hoppat mellan servrar men nu är jag fast vid unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) avstängd 1 gång bannad typ 3-5ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. dem har till uppgift att kolla så att vi inte har några lallare på servern och har vi de så kan vi kicka dem men fortsätter dem så måste vi skicka in en report om att dem håller på och att vi ahr klipp och lite sånt. sen ska vi kicka dem som är afk typ om man jobbar som ambulans så ska vi kicka dem med typ han svarar ej med /me. så vi ska liksom hjälpa staffen så att de blir lättare för staffsen så att dem inte behöver göra allt jobb.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli de för att jag vill hjälpa servern och staffsen och hjälpa dem radera allt lall som är på servern när de kommer in folk som inte fattar vad rp innebär.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att du använder dem perms du har till att tillexempel att du bli skjuten i ett gängkrig och dör och du revvar så att du kan ta dig därifrån levande och att du använder toggleid så att du ser vart personen är så att du kan döda den lättare

vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka