Nekad Leon | Ban Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: steam:110000140be8421

Vad är din discord tagg? Leon KV

Vem var det som bannade dig? klacksko

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-29 202954.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad på unive var att jag spelade med mina vänner efter att jag precis blivit unbannad från en ban för fusk som jag inte ens hade, Sedan fick jag en ban för montage spoofer och fusk som nu har blivit sänkt till en ban för bara montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban är nog felaktig men, om vi kollar tillbaka ca 8-11 månader något sånt ungefär så blev jag bannad för döljer montage, detta var för att jag inte ville öppna min cap cut i support då jag hade montage, visste inte om att man fick ha de utan att lägga upp dom på sociala medier. Så jag valde att dölja dom och inte visa de, detta resultera till en perma ban och jag blev bannad ca 6 månader senare efter att jag tagit ner mina montage och gjort en överklgan som blev godkänd.
Efter det så spela jag ett tag på unive som kriminell och sedan blev jag bannad för fusk, då la jag ut ett montage igen då jag inte blev unbannad efter mina överklganingar som jag gjorde. När jag senare tog ner det montaget så gjorde jag överklgan som blev godkänd igen, då fick jag spela i 4 dagar för sedan bli bannad igen för fusk montage och spoofer som nu har blivit sänkt till bara montage. Men jag hade inget montage ute när jag spelade på unive men ändå fick jag en ban igen för montage som jag inte riktigt förstår hur det går ihop för att jag inte hade montage ute så jag blev unbannad för att bli bannad igen för något som jag blivit bannad för redan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming, springa med nån i th.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att aldrig lägga ut montage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte lägga ut montage

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka