Nekad leohal472 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leohal472

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226633763/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b7b3e23

Vad är din discord tagg? leohal472

Vem var det som bannade dig? v8an

Bild på banmeddelande: ....png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var med några kompisar på meko, sedan skulle min kompis sälja sin bil, skickar ut i blocket säljer min volvo 740. får svar av :kalle som svarar jag köper den kom till sc styling, vi åker dit väntar på: kalle sedan det första han säger är jag tänker inte köpa dendär jag åker bara import har 10stycken. för att flexa eller något liknande. oklart varför så jag taklar honom och frågar varför han slösar våran tid, då väljer han att id peaka och säger ig sluta lalla, skriver i ooc att vi ska få sv anmälan då bode han , jag var servervakter. så jag eskoterade iväg honom för att snacka med honom och han väljer att igen id peaka, säga så här får ni inte göra och pga av brist på rpa alltså att han bara id peakar och hotar i ooc att vi ska få sv anmälan att döda honom då han bara slösar våran tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga överreagerad bann, det är möjlighet till det irl också. hade jag haft samma makt, kontakter, varigt i gäng irl hade jag gjort samma sak, minst misshandel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, 18st, 10överklagade 3st senaste 3månaderna och lite sjukt med tanke på att jag har spelat 1800h på unive och varigt allt mellan ma,sv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte dödat honom men var arg för han slösar våran tid utan anledning och han hade brist på rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka