- Meddelanden
- 223
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Ditt discordnamn: Yungty#8215
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag tycker att det är viktigt att ta bort alla personer som ej tar rpn seriöst och jag vill verkligen bli staff för att göra servern bättre, eftersom under den tiden jag har kört på servern så skulle jag önskat jag hade varit staff för då skulle jag kunnat få bort massor av folk som ej gör servern bättre. Jag vill också bli staff för mina vänner är det och vi hjälper varandra så att vi får bort dom som inte kan följa sig till unive reglerna. Med de sagt så vill jag göra servern bättre + få bort alla som ej kan rp och bara göra så allt blir bättre. Jag är bara sv nu men jag önskar att den skulle bli till staff för jag kan hjälpa servern på så mycket olika andra sätt. Så jag känner att jag vill ta steget fram från SV till Staff för att göra servern bättre och jag vill speciellt hjälpa folk få bättre rp på servern
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mellan 6-10+ timmar per dag är jag online och aktiv på unive och discord.
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men jag har flera kompisar som är staff, så det gör att jag förstår vad staff är för något.
Kan många kommandon som:
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/banhistory
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/unban
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/ban
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)
/skin
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support, för att jag tycker det jobbet inom staff är det som ej skulle passat mig.
Ditt discordnamn: Yungty#8215
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag tycker att det är viktigt att ta bort alla personer som ej tar rpn seriöst och jag vill verkligen bli staff för att göra servern bättre, eftersom under den tiden jag har kört på servern så skulle jag önskat jag hade varit staff för då skulle jag kunnat få bort massor av folk som ej gör servern bättre. Jag vill också bli staff för mina vänner är det och vi hjälper varandra så att vi får bort dom som inte kan följa sig till unive reglerna. Med de sagt så vill jag göra servern bättre + få bort alla som ej kan rp och bara göra så allt blir bättre. Jag är bara sv nu men jag önskar att den skulle bli till staff för jag kan hjälpa servern på så mycket olika andra sätt. Så jag känner att jag vill ta steget fram från SV till Staff för att göra servern bättre och jag vill speciellt hjälpa folk få bättre rp på servern
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mellan 6-10+ timmar per dag är jag online och aktiv på unive och discord.
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men jag har flera kompisar som är staff, så det gör att jag förstår vad staff är för något.
Kan många kommandon som:
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/banhistory
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/unban
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/ban
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)
/skin
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support, för att jag tycker det jobbet inom staff är det som ej skulle passat mig.
Senast ändrad: