Antagen leo1904 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagne

Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: 1904.leo

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Varför ska just du bli staff? För att jag är mogen och vågar ta samt göra bra beslut. Många yngre som ett exempel vågar inte ta beslut mot folk som höjer tonen eller som tjafsar emot och viker sig och jag kommer stå för de är rätt och inte ge lindrigare för folk tjafsar emot eller liknande. Jag ska också bli staff för jag har spelat på servern i fyra år så jag har sett vad som funkar och inte på servern från ett spelarperspektivt alltså t.ex inom krim där jag sett hur rpn förändrar sig när man stryper ett visst område inom rpn.
Tröttnat på att själv rollspela och men tycker fortfarande själva principen med rp är väldigt kul så jag hade tyckt de varit väldigt kul o bli staff och vara med på rpn p åett tredje perspektiv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att fearpn just nu är katastrof om jag får säga så, varje dag så ser jag folk som inte följer den regeln tyvärr. Det är framförallt fearpn jag inte tycker fungerar men sedan så kan man förbättra allt tycker jag för att nå en högre nivå. Jag tycker man ska ha höga mål och hela tiden ta små steg för att höja rpn inom alla områden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man måste ha väldigt bra kommunikation och prata ofta med varandra, det är de viktigaste tycker jag. Man måste kunna förstå varandra för att det ska bli ett bra samarbete och det tror jag uppnås när man hjälper varandra och ser varandras syn på olika saker.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man använder sig utav ett professionellt språk och inte använder sig utav ett ovårdat språk eller informellt språk varken i tal eller skrift. Man ska agera moget och vara lugn när man pratar med andra spelare och istället för att hetsa upp ett ärende om det är mycket känslor så ska man lugna ner alla. Man ska vara påläst också, man ska kunna alla regler utantill för att spelarna ska få en uppfattning om att man är väldigt kunnig och att de kan lita på en.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Nyss tagit studenten och har inte ett heltidsjobb än utan jobbar deltid så kommer ha en del tid att vara aktiv på ganska många tider där de oftast inte finns så många staffs inne. Jag kommer kunna vara mycket aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? i 4 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Varit de på servern 3 gånger innan en gång mod 2020 sedan 2021 support eller vad de då sedan en gång till 2022 då valde jag att göra ett dumt val som jag fick se konsekvenserna av men är nu redo att visa en bättre sida av mig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell, Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka