Accepterad leo123 | Ban Överklagan [Punkt..

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127515388

Ditt Hex-ID: 11000014592d0fc

Vad är din discord tagg? .aqua2k

Vem var det som bannade dig? Torpeden och Punkt.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-11 205814.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och filip valde och få han och ta ut sina privat bilar i en kidnappning för att kunna söka igenom dom räknas som powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi kidnappade två stycken som jag har bak åt handlade scenario i mot eftersom dom shot on sighta mig igår och sen kidnappar vi dom idag och då tydligen hade han ingen bank på mobilen inga aktier eller något bara telefon nummer säger han då kör vi han till ett garage som inte är så offentligt och då ber vi han ta ut alla sina bilar men till slut hitta vi inget och hans kompis säger att vi har sons efter oss då valde jag och skotta han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. svårt och säga de var powergaming att be han och ta ut bilar men om han inte har en bank tror man väll han förvarar i en bil

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban för meta gamling jag tog direkt lärdom av felet att man borde kunna en sån standard regel om man har varit på server mer än 1 år men till slut gav Ludde mig en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att vi inte skulle sagt till han och ta ut sina privat bilar eftersom jag vet att de är force rp vi kanske skulle förnedra han lite och typ be han och säga förlåt för att han sjuter på mig igår eller liknade tagit med han till sitt gäng

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag kommer inte säga till någon och ta ut privat bilar i framtidens kidnappningar ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka