Nekad Leo//wasd | Ansökan till Servervakt[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Krabban#6245

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kör sim racing så e aktiv där men min andra grej e fivem där jag gillar o rp och ta de seriös de e kul och skolan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev det idag igen men joina unive när de hette multistaden men gjord edetta konto 2021 10aprill så har vart medlem då o då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8gånger men har blivit mycket mognare det va under 2021.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man rp som vanligt som man ska men om de e nån lallare som kommer till dom och håller på då har man rätt till o banna dom o lära dom en läxa men dom ska inte åka runt och kolla efter lallare även om dom vet ett ställe där folk lallar ska dom inte åka ditt dom som lallar ska komma till dig och om du ser nån göra fel så bannar man dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill höja rp nivån här och få bort massa lallare o hjälpa servern från lallare så dom inte förstör för folk som vill rp och jag vill ha så seriös rp som möjligt utan lallare som ska förstöra bruka komma lallare till mig så vill bli servervakt så man kan få bort dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Säger tex du lallar med din vän o typ leker på hus tak utan att va rädd o så dör ni men ni ressar ba varandra det är inte okej du ska använda din grej för att få bort lallare och om det verkligen behövs till att göra nåt och inte använda dina krafter på fel sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka