Accepterad Leo Lindqvist | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo Lindqvist

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297036583/

Ditt Hex-ID: steam:11000011412b727

Vad är din discord tagg? ruben0002

Vem var det som bannade dig? Elias

Bild på banmeddelande: View attachment VDM.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I klippet som var beviset så först brake chekade jag honnom för få stopp på bilen, Sen så kom jag från sidan för få stopp på bilen då den flippade super mycket. Jag tror att dem delvis gjorde en anmälan på mig för att dem båda som körde volvon blev bannade för FearRP samt FailRP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att han du ser på motorcyklen är min kompis simon och han följde efterdem för dem prejade hans bil och va störande då han åkte efter för prata med dom vilket syns i klippet från Elias, Så åkte dem iväg jag som var i en bil åkte efter tutade breakchekade dem för att prata med dem. Men efter jag bromsade framför dom åkte dem åt sidan (jag trodde jag hadde klip från min sida vilket ej fins) men det som hände när jag "prejade" dem var att på min skärm var jag framför dem fortfarande och var på väg att liksom köra min bils front framför deras då jag bara ville få dem att bromsa sin bil och stanna då jag råkade putta upp dem imot kanten och flippa deras bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det ses från båda hållen eftersom att hela meningen av det jag gjorde var ej att VDMa utan bara få stopp på deras bil med breakcheeka dem. Men ifrån det klippet som är beviset på scenariot så tycker jag det delvis är en rättaktig ban. Hela syftet med scenariot var såklartinte att flippa deras bil och VDMa dem utan följa reglerna och bromsa framför dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans som ej jag ej blev av bannad ifrån är Mild Powergaming vilket var en SV ban som jag fick inom poliskorren, Men detta tänker jag på och tar som en norm i alla scenarion som alla andra regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunnat göra annurlunda var att vara säker på att det ej blir som det blir med DC / att kanske efter första bromsningen av mig så kunde jag andats lite och kanske få ännu mer och extra distans framför dem så att jag kunde broms framför dem rikigt och ej "preja" bilen som det var i klippet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Denna bannen gav mig insyn i att även om det är fint från min sida så är det kanske inte altid så för alla. Det´jag skulle göra istället var bara att ta min tid och inte stressa scenariot för då händer saker som ej är menat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka