Nekad Leo--Larsson | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo--Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Leo--Larsson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 14 år IRL, 21 år karaktär

Hur många timmar har du på Fivem? 10-15

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det vore kul att driva något eget ställe. Hantera och bestämma lite själv. Min karaktär har också alltid drömt om att få göra något eget. Det känns roligt att driva något klubbliknande ställe. Jobbar just nu inom Sjukvården. Jag tror inte, (nu vet ju inte jag), men jag tror inte att det är så många som vill bli chef för ett sånt här jobb. Jag tror att jag skulle kunna driva "The Palace" framåt. Har sett att det aldrig är öppet och då har Palace heller ingen möjlighet till att växa och bli populärt. Så om jag får möjligheten att driva Palace framåt, så får vi ett nytt, trevligt ställe i stan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I själva verket så har jag inte så mycket erfarenhet. Jag känner att jag skulle passa bra som just chef. Om jag blir chef så skulle förmågan av att ta ansvar, men också ta beslut växa. Karaktären skulle då också bli mer säkrare i sin roll som framtida chef. Jag har också en hyfsad förmåga av att prata med folk. Är inte skygg eller praträdd.

Berskiv din karaktär? Ja, min karaktär heter Leo Larsson. Han är inte aggressiv. Karaktären är 21 år gammal. Han gillar musik och spelar ofta gitarr. Han är uppväxt i en lugn familj, samt hans pappa var polis. Han gillar att få ta ansvar. Vill testa sina vingar lite. Få göra grejer han tycker är roligt, som i det här fallet få driva och bestämma över något eget.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 2 h per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaa absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka