Lenny Laxnacke
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo
Vad är ditt discord namn? you got hasbullad
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lenny Laxnacke han är född 1978-02-18 han är en gubbe med lite vett i sitt huvud och inte många hormoner i kroppen han har inge syskon hans mamma heter greta Laxnacke och pappan heter Jöns Laxnacke Lenny hade det tufft i livet då han inte hade det så bra han gick inte i skolan då han inte kom ut med några betyg i 9 an då det är då man väljer gymnasium så lenny välja att starta eget en verkstad som heter Lennys AB som han får lite inkomster ifrån han har några vänner som heter Alexander Zaza men självfallet kalls för ''salsa'' lenny gillar inte ungar utav ungar så får lenny stress och brukar få anfall utav ungarna då brukar lenny gå med våld och putta till ungen men Lenny har haft det tufft i livet men Lenny gillar även Qpark också som han vill jobba på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och bra rp, göra roliga scenarion osv, och göra alla glada, kommer alltid hålla mig till servens regler.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att båda ska ha kul i scenariot och inte bara vinna så det blir lika kul för båda parterna.
Hur hittade du Unive? har spelat här förut. och den är svin bra!
Vad är ditt discord namn? you got hasbullad
Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lenny Laxnacke han är född 1978-02-18 han är en gubbe med lite vett i sitt huvud och inte många hormoner i kroppen han har inge syskon hans mamma heter greta Laxnacke och pappan heter Jöns Laxnacke Lenny hade det tufft i livet då han inte hade det så bra han gick inte i skolan då han inte kom ut med några betyg i 9 an då det är då man väljer gymnasium så lenny välja att starta eget en verkstad som heter Lennys AB som han får lite inkomster ifrån han har några vänner som heter Alexander Zaza men självfallet kalls för ''salsa'' lenny gillar inte ungar utav ungar så får lenny stress och brukar få anfall utav ungarna då brukar lenny gå med våld och putta till ungen men Lenny har haft det tufft i livet men Lenny gillar även Qpark också som han vill jobba på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och bra rp, göra roliga scenarion osv, och göra alla glada, kommer alltid hålla mig till servens regler.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att båda ska ha kul i scenariot och inte bara vinna så det blir lika kul för båda parterna.
Hur hittade du Unive? har spelat här förut. och den är svin bra!