Nekad lennstromvvv | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lennstromvvv

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2007

Vad heter du på discord? lennström#2525

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 788

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag i veckan 15 till 22

Vad heter du? Viktor lennström

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis efter som jag tycker att yrket skulle passa mig bra och det ser ut som ett roligt yrke. Jag vill hjälpa folk och göra staden till en bättre plats för alla medborgare och sätta dit folk som inte följer reglerna.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att hålla kriminaliteten i staden nere och göra folk trygga, annars kommer alla gå runt oroliga för skottlosssningar hit och dit osv. Det är även viktigt att man har bra radiodisciplin för att annars blir det bara kaos. Det jag tycker är viktigt med polisyrket är att man ska hålla radio disciplin så dina kollegor förstår vad du säger och vet hur dom ska hantera i den situationen, du ska aldrig skrika i radion osv. Man ska vara trevlig som polis och kunna förstå andras situationer. Man ska aldrig använda sina krafter som polis och då menar jag att man inte ska ta fram vapen för att du tycker det ser coolt ut eller för det är roligt osv. Det jag tycker mer är viktigt är att man ska göra så mycket man kan för att förbättra staden, och göra staden till en bättre plats.

Vad vet du om yrket i helhet? En vardag i polisyrket kan och kommer alltid vara olika, den ena dagen kan det vara världens lugnaste dag men kanske nästa dag kan det vara världens jobbigaste dag och jag tycker att om man söker till polisyrket ska man vara redo för att få utföra jobbiga saker samt att man kanske får se väldigt obehagliga saker och ibland till och med dödsolyckor.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har mycket erfarenheter jag har varit rikspolischef på ett flertal serverar samt högt uppsatt på många

Hur är du som person? Jag är en trevlig person som inte har några problem men att prata med människor. Jag är en glad person som ofta är på bra humör men om det hettar till kan jag bli väldigt seriös. Jag är även bra på att följa order för folk som är högre uppsatta.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Tillbaka