Inaktuell Carl.S09 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carl.S09

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Ditt discordnamn: calle_0909

Ange ditt födelsedatum 18 September 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag komemr lägga i ett enormt engegemang inom staff arbetet. Jag känner att detta är ett sätt för mig att kunna utveckla Unive med mina förmågor och egenskaper. Jag tycker också jag passar i denna rollen för att jag kan fatta svåra beslut samt ha en bild av svåra lägen, jag är också mycket samarbetsvillig som behövs för att vara Staff på Unive, samarbetsförmåga för mig är mycket viktigt för att man ska kunna lösa problem och fatta beslut tillsammans, så man inte heller begår fel inom Staff-yrket. Man ska ju vara så nogrann man kan. Jag kommer verkligen ta mitt staff-arbete och andras framåt för att detta är ett område jag vill visa aktivitet och engegemang.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim-RP, just nu tycker jag det är så dålig RP på servern bland vissa kriminella, de rp:ar inte på olyckor i en biljakt för att kunna ha chans att komma iväg från polisen. Det skjuts hela tiden uppe i Sandy, minst en skjutning varje 10:e minut var det igår liksom. Bilar samlas för att kunna skjuta mot varandra. Folk samlas i humaine labs för att kunna skjuta mot varandra. Så ska det inte vara. Jag kan lova er, när jag var i sandy igår som polis var det minst 10 skjutningar på 30 minuter. Och det funkar inte heller. Man ska kunna ha en RP där man inte ska använda pistoler hela tiden. Kriminella gör ju också taktiken med att få polisens uppmärksamhet för att sen åka in i humaine labs och få till någon RP där, har aldrig haft larm i humaine labs som handlar om annat än skottlossningar. Tyvärr.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Samarbeta på bästa sättet. Jag nämnde de på en av frågorna om att det är de viktigaste vi staffs ska ha samarbete så vi kan fatta beslut som rör grova regelbrott osv. Man ska kunna känna sig bekväm med alla staffs så man kan samarbeta på bästa sätt, samtidgt ha kul men seriöst såklart i vissa lägen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? -Vara sträng, för att folk ska veta att det är en sriös situation och man ska inte lalla.
-Gör varje ärende med noggranhet, så man inte slarvar i små ärenden. Det är fortfarande vårt jobb att göra så servern blir så bra som möjligt.
-Ta ärenden seröst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Visa aktivtet inom staff men fortfarande inte så det tar över mitt privat liv. Ni hade kunnat räkna med mig online varje dag minst 2 timmar, och mycket mer vissa dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i Januari. Men sen lämna jag nå¨gra månader och kom tillbaks i november.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event, donation eller kriminell. Känenr inte ett jätte stort intresse och vara ansvarig över kriminell, event eller donation.

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka