Nekad lennstromvvv | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lennstromvvv

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? lennström#2525

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Daniel var alltid mobbad som barn. men ändå så gilla han att prata med folk och göra aktiviteter med personer som han känner. hans pappa slog honom när han va liten men hans mamma älskade alltid han. När han va 13 så dog hans föräldrar och han blev glad men både ledsen för att hans mamma dog. Han levde hos sin faster medans dom hittade nåa föräldrar åt Daniel. 3år gick och han bodde fortfarande hos sin faster . Han blev aldrig adopterad han va för gammal. Han gillar bilar och vill bli meko när han blir stor. Han kan märkerna på allla bilar nästan och han har allrid drömt att en dag så ska han kunna jobba i en verkstad och laga och trimma bilar när han går ut ur skolan så ska han ta en mekaniker kurs så han äntligen kan jobba på meko

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra och seriös rp och eftersom jag har sån erfarenhet inom rp så kan jag hänvisa nya spelare så att dom inte gör rookie misstag t.e.x ooc ig bla, sen en rolig och spänande karaktär som kan skapa roliga och unika scenarion och att jag inte håller på att vara kaxig mot någon bara för att vara otrevlig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om nån har en pistol mot mig kan jag inte bara springa iväg utan behöver ta upp händerna

Hur hittade du Unive? igenom min kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka