Nekad lennstromvvv | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lennstromvvv

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? lennstromv

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Lasse Larsson
Ålder: 73 år

Lasse Larsson är en värdig gentleman, som bär sin ålder med stolthet och erfarenhet. Hans liv har varit fyllt av äventyr och yrkesmässig skicklighet. Med sina 73 år har Lasse levt ett händelserikt liv och har en unik charm som fångar människors uppmärksamhet.

Som ung man gick Lasse med i poliskåren och fick uppleva spänningen och äran att tjäna och skydda samhället. Han var en hängiven polis, känd för sitt lugn och sin rättvisa. Under sina år inom polisen mötte han utmaningar och faror, men han visade mod och beslutsamhet i alla situationer.

Efter en framgångsrik karriär som polis valde Lasse att byta bana och följa sin passion för bilar och mekanik. Han blev en skicklig bilmekaniker och öppnade sitt eget verkstad, där han snabbt blev en respekterad och efterfrågad expert. Med en nära och personlig relation till varje bil han arbetade med, behandlade Lasse varje fordon med omsorg och precision och nu vill han börja ett nytt kapitel i en ny stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra och seriös rp och eftersom jag har sån erfarenhet inom rp så kan jag hänvisa nya spelare så att dom inte gör rookie misstag t.e.x ooc ig bla, sen en rolig och spännande karaktär som kan skapa roliga och unika scenarion och att jag inte håller på att vara kaxig mot någon bara för att vara otrevlig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara sak rpa för ens egen fördel att komma vinnandes ut ur ett scenario utan kunna ha kul och ha bra rpa nivå om motparten vinner och inte börja bli arg för man själv håller på att torska scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, VDM, NLR, RDM, METAGAMING.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp har 1500 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad utveckla karaktärs frågan. Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka