Nekad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? axelsson#4686

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 123237.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för combat logging då jag loggade under ett polis scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag gick in på unive och sedan så tog jag ut en motorcykel och tänkte köra till några polare men sedan så ville polisen stoppa mig men jag hade ett vapen på mig så jag stannade inte för dem, sen när motoocykeln gick sönder så combat loggade jag allttså quita från unive som jag ångrar så himla mycket och vill bara tillbaka och Rpa på ett mycket bättre sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, detta var absolut ingen felaktig ban utan det var jag som gjorde fel i detta scenario och detta kommer ALDRIG ske igen för det blev så tråkigt både för mig och motpartens sätt om jag Combat loggar så detta kommer aldrig ske igen och har verkligen tagit lärdom av denna bann!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit, Till exempel när jag har slagits med personer utan anledning och det har inte upprepas för jag vet nu vad konsekvenserna blir och det kommer inte upprepas heller, Det är mycket roligare när man Rpar som i verkligheten och har det trevligt på Unive. Detta ska inte upprepas längre och jag lärt mig av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag åkte ut från mitt hus så skulle jag kunna stanna när polisen ville stanna mig eller att när min motorcykel gick sönder så skulle jag inte Combat loggat och bara låta polisen ta mig, det skulle blivit mycket roligare Rpa om polisen stannade mig men det var mitt fel till 110% och kommer aldrig upprepas för nu vet jag även vad konsekvenserna blir.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort, att jag ska inte Combat logga för då får man dem konsekvenserna som jag fick och det är inte roligt och det får jag ta på mig 100%, så jag vill tillbaka till unive och Rpa på ett mycket bra sätt så det blir roligare för båda motpartners.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte till ha spam i pm!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka