Accepterad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? Waller407

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-18 163751.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs trodde att jag combat loggat när mitt spel egentligen kraschade i mitten av ett stort scenario, Det stora scenario var ett Mekonomen rån. Det hände ungefär för nån månads sedan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett jättestort scenerio som pågick inne på Mekonomen och när rånarna hållde på att råna Mekonomen så kraschade hela min dator.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban på grund av att jag kraschade hela min dator men Staffs berättade att dem litade mer på era logs vilket jag kan förstå för dem brukar ju inte ha fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och det var nästan bara lall. Så jag har tagit lärdom av mina tidigare bans och det har inte upprepas och det ska heller inte göra de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte vad jag skulle kunna gjort för min dator kraschade så vet inte vad jag skulle göra så att de inte kraschade. Och när jag fick igång datorn så gick jag in direkt för att det var ju under ett stort scenario det hände så då gick jag in direkt för att de inte skulle bli något dumt som det tyvär blev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det fanns inte så mycket jag har lärt mig på grund utav den här bannen, men jag har lärt mig att lämna under ett scenario är väldigt hårda konsekvenser och något jag inte skulle göra om det skulle hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka