Accepterad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? 9tarzan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-05 223649.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för sund för nuft och det sund för nuft och det är för att jag gick fram till en tjej och frågade ifall hon ville knulla och det skulle jag inte göra i verkligheten. Sexuella trakaserier och är också en anledning till bannan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med min kompis och vi var vid prien och kollade på bilar då vi såg dem fina bilarna och sedan såg vi denna fina tjejens import bilar hedanefter så gick Jag fram till tjejen och frågade ifall hon ville knulla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte. Jag förstår att sexuella trakaserier, och jag förstår att ni inte har nolltolerans mot detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 9 gånger tidigare var av 4 var jag ovettande om. Senaste bannen var lall och jag förstår att ni bannade för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle fråga den tjejen om hon ville knulla. Och varit mer trevlig mot henne och gjort den normala vägen om att fråga nummer och sen gå den vägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort. Jag kommer inte gå fram till folk och fråga ifall dem vill knulla utan att jag kan fråga om nummer eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka