Inaktuell Lennonedin | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennonedin

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1010102210/

Ditt Hex-ID: steam:11000015be53086

Vad är din discord tagg? lennon_1022

Vem var det som bannade dig? zoxxy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-25 223020.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var inte en staff som banna mig i en timme men en server vakt, och hon banna mig för att säga busunge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på sjukan sen kom en person med mods och hon och körde på mig 2 gånger med hennes cykel, och då blev jag arg och sa busunge.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men tycker att det är konstigt att banna mig när hon gjorde edm innan jag sa det med mening. Tycker också att det är konstigt att andvända mods som en 1- 2 åring och kunna åka cykel inte realistikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sno bilar men då var jag ny och hade inga egna. Men nu har jag flera bilar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte skulle inte vara realistikt om jag bara stod still och inte blev arg om jag blev edm 2 gånger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nep. Kanske inte säga såna ord men gjorde det för en annledning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ni kmr inte auto neka den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka