Nekad Lennart17 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Lennart17

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eskil Noren har är 23 år gammal. Han är uppväxt i en liten familj i Småland. Eskil och hans familj hade inte så mycket pengar när Eskil växte upp så det ganska tufft för han som liten. Eskil Gillar bilar och hans dröm är att äga en bilfirma eller en verkstad som Mekonomen. Eskils föräldrar hade lite problem det alkohol beroende och även drog missbruk. Så Eskil har varit med ganska mycket i sitt liv just nu är han 23 år gammal och har nyss flyttat hemifrån. Så Eskil har börjat falla in på den kriminella sidan. Han har lärt känna en del kriminella folk i stan. Eskil har börjat sälja vapen till några av hans kriminella kompisar. Nu när Eskil är Kriminell vill han tjäna så mycket pengar som möjligt och köpa fetta bilar med pengarna eftersom Eskil är väldigt bil intresserad. Eskil har fått en diagnos så han har väldigt kort temperament om man inte tar sina mediciner . Så det är ganska tufft för han just nu i livet som tur får man mycket hjälp av sina kompisar. Hans föräldrar mår tyvärr inte så bra så dem kan inte hjälpa Eskil om han mår dåligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida bra stämning och skapa bra, roliga scenarion. Jag tror att min kreativitet och samarbetsvilja kan bli en positiv tillgång för serverns RP upplevelse, jag tar RP seriöst. Jag vet hur man ska rpa har varit medlem flera gånger innan och vaf även varit staff fler gånger så vet hur man ska rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär vanligtvis att agera på ett sätt som gynnar den andra parten eller möjliggör deras framgång eller fördel. Det kan användas i olika sammanhang och syfta på olika strategier beroende på situationen. Man spelar alltså inte bara för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har spelat på unive ganska länge ungefär i ett år lite mer kanske. Jag har också läst alla regler och kollat videon innan man börjar. Jag har varit staff flera gånger så har koll på allt om regler och så vidare Några exempel är, RDM. Som betyder Random Death Match eller att man dödar en person utan någon rp bakom det. FearRp= betyder att man ska va rädd för sitt liv. om t.ex någon har en pistol riktat mot ditt huvud så ska du be till personen att inte sjukta och vara rädd för sitt liv. CopBait= att du försöker få polisens uppmärksamhet med att bryta lagen framför de med mening. NLR= Att du inte ska minnas något som hände innan din gubbe dog. Döden= Ifall din gubbe dör i ett scenario, då gäller 12 timmars regeln. Det innebär att du inte får spela på samma karaktär förens 12 timmar sen den dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på Unive över 11 månader och har varit staff,Krim och medlem så klart. Jag har även tidigare spelat på andra Rp servrar innan jag spelade på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka