Accepterad Lennart17 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Lennart17

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eskil Noren 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig mogen annorlunda

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Eskil Noren har är 23 år gammal. Han är uppväxt i en liten familj i Småland. Eskil och hans familj hade inte så mycket pengar när Eskil växte upp så det ganska tufft för han som liten. Eskil Gillar bilar och hans dröm är att äga en bilfirma eller en verkstad som Mekonomen. Eskils föräldrar hade lite problem det alkohol beroende och även drog missbruk. Så Eskil har varit med ganska mycket i sitt liv just nu är han 23 år gammal och har nyss flyttat hemifrån. Så Eskil har börjat falla in på den kriminella sidan. Samtidigt gillar han bilar och har jobbat som bilmekaniker tidigare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida bra stämning och skapa bra, roliga scenarion. Jag tror att min kreativitet och samarbetsvilja kan bli en positiv tillgång för serverns RP upplevelse, jag tar RP seriöst. Jag vet hur man ska rpa har varit medlem flera gånger innan och vaf även varit staff fler gånger så vet hur man ska rpa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att agera på ett sätt som gynnar den andra parten också man spelar inte bara för sin egna vinst utan att alla ska ha det roligt i scenariot. Så man spelar alltså inte bara för sig själv utan motparten också så de får de roligt med.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag jag har blivit bannad på Unive några gånger tidigare för länge sedan men har inte varit bannad på väldigt länge. Men har tidigare blivit bannad för de vanliga reglerna vdm,suntförnuft och sådant och även nån lite längre ban någon gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm,Rdm,metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka