Lenart Andresson | Polismyndigheten Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenart Andresson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 6 Oktober 2000

Vad heter du på discord? adam13456#0353

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 134

Hur aktiv kommer du att vara? Jag spelar ganska mycket skulle jag säga men jag har lite plugg i skolan men jag brukar kunna spela några timmar varje dag

Vad heter du? Lennart Andersson

Hur gammal är du? 20 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag har varit ute på havet en hel del och så har jag varit och badat mycket ute vid piren

Varför vill du bli polis? För att jag var för i tiden med i ett gäng och det var då jag fattade hur fel det är med kriminalitet och nu skulle jag vilja få ett jobb som polis och försöka stoppa brottsligheten.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det finns många saker som är viktigt inom polisyrket. Men något som jag tycker är viktigt är att man har bara tålamod och att man kan fokusera även i stressade situationer. Sen tycker jag att det är viktigt att man behandlar alla lika och inte dömmer någon bara för att man har hört något om någon.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet om yrket är att poliser är till för att alla ska känna sig trygga och att se till så att folket följer lagarna. Jag vet också att det kan vara ett mindre omtyckt jobb eftersom man fångar dom kriminella vilket jag också tyckte i början. Men nu efter ett tag så har jag ångrat mig och nu tycker jag bara att dom sköter sitt jobb.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis i en annan stad innan jag flyttade hit till denna staden

Hur är du som person? För i tiden var jag mer aggressiv och kunde ta mer snabba beslut men nu så har jag jobbat väldigt mycket med det och skulle säga att jag är en lugn person nu. Jag tränade även kampsport när jag var mindre så jag kan lite brottning så jag kan försvara mig om någon attackera mig. Jag skulle också säga att jag är en nyfiken person och är sugen på att lära mig nya saker hela tiden. Jag skulle också säga att jag är driven och gillar att jobba mycket vilket gör att polisyrket skulle passa mig bra

Är det något vi bör veta om dig? nej

Hej,
Vad kul att du vill bli polis! Det behövs ingen skriftlig ansökan för att bli polis, sväng förbi pirens polisstation och ta en intervju med en rekryterare!

Med vänliga hälsningar,
Rekryteringen
Unive Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka