Lellelul
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? aqualellelul
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Berg 23 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Snäll Glad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vill bli polis eller något annat jobb men jag får se medans jag spelar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriöst rollspel. Jag gillar att hitta på saker som gör spelet roligare för både mig själv och andra. Jag följer reglerna, respekterar andra spelare och försöker alltid spela på ett sätt som känns verkligt. Jag tycker om att samarbeta och kan anpassa mig till olika situationer i spelet.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna, utan låta den andra också ha kul. Ibland kan man förlora för att det ska bli ett bra spel för alla
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag. två av dem är ex Metagaming: Man får inte använda information som man fick utanför spelet som man bordde inte ha vetat i självaste spelet. Rdm: Menas att man dödar eller slår andra spelare utan någon slags anledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? aqualellelul
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Berg 23 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Snäll Glad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vill bli polis eller något annat jobb men jag får se medans jag spelar
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriöst rollspel. Jag gillar att hitta på saker som gör spelet roligare för både mig själv och andra. Jag följer reglerna, respekterar andra spelare och försöker alltid spela på ett sätt som känns verkligt. Jag tycker om att samarbeta och kan anpassa mig till olika situationer i spelet.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna, utan låta den andra också ha kul. Ibland kan man förlora för att det ska bli ett bra spel för alla
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag. två av dem är ex Metagaming: Man får inte använda information som man fick utanför spelet som man bordde inte ha vetat i självaste spelet. Rdm: Menas att man dödar eller slår andra spelare utan någon slags anledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej