Arkan.s21
Icke Medlem
- Meddelanden
- 31
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1029 — Tredjepartsprogram
Anledning: Vägrar skärmdela och sammarbeta i en PC Check 99% fusk.
Personal: Korpen__
Datum: 2026-06-03
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Tjena, det är så att jag blev bannad för jag blev anklagad att jag använde fusk, jag har aldrig använt fusk, det var en spelare som heter ramos som anklagade oss för att vi använde fusk för att vi kikade honom från vårt gäng 2 gånger för att han rotade vår stach bil och han dödade oss och ressade oss genom att han jobbade som sjuksköterska, sen när vi sparkade honom från gänget sista gången då sa han att han skulle stänga ner vårt gäng och hotade oss, sen så sa han till korpen staff att alla vi hade fusk, så drog han oss en och en, och ville göra en pc-check på oss, så han gjorde de och sen när han drog mig så skulle frågadesätte jag dem och sålänge jag frågasätte dem så var jag påväg att dela mitt skärm fast min data är seg och den har alltid varit seg, så jag sa till dem också att min data var seg, sen när jag delade mitt skärm så kikade dem mig direkt sekunden efter, det finns en klipp på den i portalen fast kommer inte in i portalen och korpen staff har klippet också, han visade mig den och sa till mig att han skulle skicka den till mig för att kunna göra den hära överklagan men tills idag har han inte skickat klippet till mig, på klippet visar det att jag delade mitt skärm fast dem kikade mig från krim-vc, sen sekunden jag blev kickad från vc så skrev jag till Elias direkt att komma o pc-checka mig för att jag har aldrig i hela mitt liv fuskat och jag kan skicka en bild att jag skrev till Elias direkt efter han hade kikat mig från vc, hoppas att ni kan lösa detta ärendet och tack
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för det.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att man ska inte använa fusk för att det har ni noll tolerans för det och jag aldrig använt fusk och att jag kommer aldrig att använa fusk.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag gillar servern och jag gillar serverns rp och jag är med in gänget och vill göra den bättre, jag har också varit en junior mod och vet serverns regler och brott såskulle aldrig göra nåt sånt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mQ5kV35uM18pm7y5l?invite=cr-MSxxOXosMjE1Mzg1MDc3
GTA V Trimmed Clip 1 - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch GTA V Trimmed Clip 1 by arkan_knarkan and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
GTA V Trimmed Clip 2 - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch GTA V Trimmed Clip 2 by arkan_knarkan and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Watch GTA V Trimmed Clip 1 by arkan_knarkan and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
medal.tv
medal.tv
Korpen har en klipp där man kan se att jag verkligen delade mitt skärm innan dem kikade mig från krim-vc, har också fått se samma klipp från korpen,bad honom att skicka den till mig fast han har inte skickat tillmig klippen sen dess
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja