Nekad Lelle321 | Medlem ansökning - BING

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lelle321

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198074293993/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lexus

Vad är ditt discord namn? Lelle#9253

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Anders Jonsson och har varit bilfirma anställd och jätte bil intresserad och har varit polis, då var han biträdande polis chef Anders är 29år gammal och skulle vilja bli polis igen eller något med folk och säkerhet och då blir det nog polis igen Anders har en syster och en bror hans bror är 35år och heter Johan och hans syster är 24år gammal och hon heter Linda,
Anders är väldigt bra på att skjuta och att köra bil och var vapen ansvarig när han var polis och tycker om att jobba med andra folk och att ha en ledande roll nästa kan man säga och har växt upp i stan och bot i stan hela tiden och Anders vill ju jobba så mycket han bra kan och han tycker att det ska vara lag och ordning i staden och han har inga problem med pengar och pratar aldrig nästan om sitt privata liv när han jobbar och pratar aldrig om sitt jobb i sitt privata liv.
Hoppas det här räcker till att komma in på eran bra server kan inte skriva om min karaktär så mycket mer ha en bra dag!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag var wl innan och sen så slutade jag att rpa ett tag för att jag hade inte tid till det och nu så gick jag med i eran dc igen och vill börja rpa igen och för att jag har rpat i 2år nästan om man tar bort alla mina pauser i fivem värden

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp, bra poliser och väldigt rolig rp på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg om jaa det här var lite svårt som vad ska man säga typ att säg att jag rånar något och sen kommer polisen typ och ska inte låta mig vinna hela tiden utan dom ska också försöka vinna så att man inte förlorar hela tiden eller vinner hela tiden så att det bli lite blandat

Hur hittade du Unive? youtube och nåra polare kör på servern Ha en bra dag den so m läser det är Hejdå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka