Nekad Lelle10 | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrhandsomeX2

Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? MrhandsomeX

Ange ditt födelsedatum 13 Juli 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag valde att ansöka till forums mod för att jag vill testa på lite nya grejer här på Unive. Och inte bara rp:a och kunna fixa och trixa i forumet. Jag ser även detta som en väg in i staff teamet då det är mitt mål!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det är viktigt att en tråd är i rätt kategori för att kunna underlätta för staffs och till exempel medlems ansvariga om någon har ansökt om något men inte i rätt kategori då kommer jag att lösa det.

Får en ansökan vara kopierad? Nej det får den absolut inte för att det är plagiat och det är till och med olagligt. Och skulle de ske att jag märker att en ansökan är kopierad kommer jag meddela det till om det är en medlems ansökan så skulle jag meddela det till en MA.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej, faktiskt inte nått som jag har märkt av. Jag tycker att de nuvarande forums modden sköter det bra, men jag vill kunna hjälpa till i forumet också!

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag tycker att forumet är snyggt och hyfsat simpelt men jag hade velat ha på vänster sidan hade jag vilja ha Medlemsansökningar, servervakts ansökningar, Staff ansökningar osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 14:45-22:00
Tisdag:14:45-22:00
Onsdag:14:45-22:00
Torsdag:14:45-22:00
Fredag:14:45- 00:00 typ
Helg/lov:
Så är jag aktiv från tills jag vaknar tills jag går och lägger mig men på sommaren kommer min tyvärr sänkas för jag kommer vara ute mycket

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka