Nekad Lekkez | Beslut Överklagan [zqzqzqzqzq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Ditt discord namn: Lekkez

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? blacklist

Vem/vilka tog beslutet? dalle/ korepn SKULLE UPPSKATTA IFALL NI FAKTISKT LÄSER DEN DÅ DETTA ÄR EN MISSFÖRSTÅND JAG INTE HAN ATT FÖRKLARA I SUPP

Varför tror du själv att beslutet togs? för de skulle pc cheka mig o jag hade traces o crosshair men det var ett stor miss upfattning jag hade precis kommit in på spelet efter jag hade spelat på en d10 server nortside där man har custom crosshair via reshade så jag hade precis kommit in på spelet då jag hade de kvar för jag hade glömt ta bort det. Sen tracersen vet jag inte ens hur jag hade måste varit filer jag precis lagt in i mods filerna då min kompis på stod att de gjorde så att man fick mindre lagg och att de såg mer ut som grafic pack och man kunde ha det även fast puremode så antar att de trodligen var så att de var tracers i det för hade kunnat visa klip i supp att jag inte spelat med de tidigare när jag spelat som vanligt men korpen började skricka i support så gick inte riktigt att prata

Hur är beslutet felaktigt? det var mer en stor miss upfattning jag hade precis kommit in på spelet efter jag hade spelat på en d10 server nortside där man har custom crosshair via reshade så jag hade precis kommit in på spelet då jag hade de kvar för jag hade glömt ta bort det. Sen tracersen vet jag inte ens hur jag hade måste varit filer jag precis lagt in i mods filerna då min kompis på stod att de gjorde så att man fick mindre lagg och att de såg mer ut som grafic pack och man kunde ha det även fast puremode så antar att de trodligen var så att de var tracers i det för hade kunnat visa klip i supp att jag inte spelat med de tidigare när jag spelat som vanligt men korpen började skricka i support så gick inte riktigt att prata o förklara varför för kolla logsen jag kom precis in och jag kan visa klipp att jag vanligt viss inte spelar med de utan jag hade precis lagt in filerna jag fick kan skicka bild på pmet när jag fick dem de var på riktigt 10 min innan jagv blev kallad till support jag fick de

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.corenexis.com/f/LYfmPFWc7gc.png Detta är bild på pmet där jag fick filerna jag nyss köpt han sa att de var tillåtet men de var visst tracers utan att jag visste det. Sen att jag precis loggat in på spelet kan ni kolla logs så de var mitt fel att jag inte tänkte på crosshairet men låg död hela tiden jag var inne så inte så konstigt att jag inte hade tänkt på stänga av de

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka