Nekad Lekkez | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Ditt discord namn: Lekkez

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim, medlem

Vem/vilka tog beslutet? emilia och lasse

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag och en annan skrev lite i krim chatten till varandra och han vart väll kränkt eller något för att jag sa att han satt inne hela dagarna och spelade unive vilket han gör så ser inget fel med att säga att någon spelar mycket. Samt att jag råkade säga busunge i vc precis innan jag skulle lämna för att prata med mina vänner och jag hoppade till dom men på något sätt hörde han det.

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt då jag inte hetsade utan det var så att jag skrev att han skulle gå ut samt när jag råkade kalla han busunge i vc så var det så att jag skulle lämna för att prata med några vänner och då säga busunge för jag var så jävla arg för att de hade prcis dumpat mig bara för jag tog hans vapen efter att han sköt mot mig då ansåg de att de skulle göra ett kort scenario på ca 1 minut där de bara riktar och säger att han ska ha tillbaka sitt vapen och sen dödar och dumpar väldigt dålig social rp i det scenariot om man frågar mig så jag vart jävligt arg och hoppar till dem och frågar vad fan de håller på med sen när jag ska dra så tänkte jag hoppa till ett annat samtal med mina vänner och då säga busunge men på något sätt hörde han det och det var verkligen inte meningen att säga det i vc för de skulle jag aldrig göra.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/1kapqe

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Ditt discord namn: Lekkez

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim, test medlem

Vem/vilka tog beslutet? emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag sa busunge i krim vc

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är felaktigt då jag inte hetsade utan det var så att jag skrev att han skulle gå ut samt när jag råkade kalla han busunge i vc så var det så att jag skulle lämna för att prata med några vänner och då säga busunge för jag var så jävla arg för att de hade prcis dumpat mig bara för jag tog hans vapen efter att han sköt mot mig då ansåg de att de skulle göra ett kort scenario på ca 1 minut där de bara riktar och säger att han ska ha tillbaka sitt vapen och sen dödar och dumpar väldigt dålig social rp i det scenariot om man frågar mig så jag vart jävligt arg och hoppar till dem och frågar vad fan de håller på med sen när jag ska dra så tänkte jag hoppa till ett annat samtal med mina vänner och då säga busunge men på något sätt hörde han det och det var verkligen inte meningen att säga det i vc för de skulle jag aldrig göra då jag vet att det är ett stort regel brott. Så jag skulle alltså inte säga det till frazzelito utan jag skulle säga det till mina vänner i det samtalet jag skulle hoppa till för jag var iriterad för att de hade en sån låg rp nivå så att de bara dumpade mig så jag skulle aldrig säga busunge till han för vet inte varför jag skulle säga det i krim dcn för de är typ de dummaste man kan göra för de är ett stort regelbrott som jag aldrig skulle begå friviligt utan de vbar meningen att hoppa ett annat call med mina vänner och säga busunge där men av någon anledning så hörde han det och antog att jag sa det till han

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/1kapqe

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka