Nekad Lekkez | Ban Överklagan [NorrlandsJonthe08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? l1am2228

Vem var det som bannade dig? NorrlandsJonthe08

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-08 134141.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog ner en grabb på sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en icke medlem tog min bil och sen gav den till nån annan lallare som jag känner så han började tjuvkoppla min bil på sjukan när jag satt brevid och sa till han att hoppa ur bilen och skrev me puttar ut å se flera gånger men han sket i de och fortsatte tjuvkopla bilen sen när han hade lyckats tjuvkopla så körde han iväg och krockade flera gånger och dsyncade in i grejer med flit så jag vart skadad så jag vart tvär arg för min krycka hade precis försvunnit och jag vart skadad direkt på grund av den lallaren så jag gick in för att ta vård på sjukan då han började hetsa i twitter och jag hetsade tillbaka så när jag kollat efter sjukvårdare och inser att de inte finns så ska jag gå ner då jag möter han och han säger något hetsigt och jag springer efter honom å dunkar ner han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte en felaktig ban de var jag som vart arg och de var inte rätt att slå någon på sjukan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger och jag har tagit lärdom av dom bannsen och inte gjort om de grejer igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skitit i att slå han och kanske väntat på han där nere och fått med han i bilen igen å ta tillbaka så eller bara helt skitit i de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss på sjukan nå mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka