Nekad Lekkez | Ban Överklagan [NorrlandsJonthe08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? l1am2228

Vem var det som bannade dig? NorrlandsJonthe08

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-06 223819.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han visste inte vad som hände innan eller sett vad han skrev i twitter eller sa när jag jagade han upp för trappen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog ner en polare som började lalla och ta min bil när jag satt i den och jag skrev /me knuffar ut och så flera gånger och han rpade inte på de och gjorde så jag vart skadad efter min krycka precis hade blivit bort tagen så jag behövde ta krycka igen och när jag då ser snorungen igen så dunkar jag ner han eftersom han också hade hetsat i twitter jämt innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban jag slog ner en grabb som hade tagit min bil gjort mig skadad precis när min krycka försvann så jag behövde ha de i 50 jävla minuter till klart som fan jag slår ner han specielt efter han hetsat i twitter precis innan plus att staffen som banna mig hörde ju fan inte ens va jag sa till han jag slog

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja fela gånger, jag har tagit lärdom av varenda en av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat slå något irl istället som t.ex. tangentbord eller skärm eller att complain som svarde i reporten jag skickade hade kunnat använt huvudet eftersom jag blev bannad för exakt samma som den grabben som baxade min bil för typ 1-2 veckor sedan att ta en bil framför ögonen på en och inte rpa på me men complain bara nej du kan inte rpa på forced rp eftrsom de är inget man kan göra ig så han tycker man ska så å tjuvkopla en bil i sätte brevid ägaren som sitter och skriker på en att hoppa ur och rpar på me att jag knuffa ur han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slåss på sjukan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka