Accepterad Lekkez | Ban Överklagan [Bullipipo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-bansen-l35f — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Rpar inte på skador, Hoppar ut direkt och skjuter direkt som ingenting
Bannad av: Bullipipo
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag är i en skott lossning jag väljer då att hoppa in i min bil och kör hinner inte långt innan jag kör in lite lätt i ett träd och det är i en backe så bilen välter och jag väljer hoppa ut direkt utan att skriva /me nu visar klippet att jag inte säger något men jag har för mig och är rätt säker på att jag sa aj eller liknande men kanske glömmde hålla in knappen

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar ansvar för bannen jag gjorde ett dumt val och valde att hoppa ut utan att rpa på skador efter att ha krockat i ett träd jag bedömde det som en relativt lätt krock men jag ser nu på klippet att det var en rätt så hård krock eftersom jag till och med flippade så nu i efterhand inser jag att jag gjort fel och jag skulle rpat mer på skador

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att man ska vara mer norgran med at rpa på skadir då man faktikst hade fått ont irl och att bara rpa vidare som ingenting blir vädligt fel när man igentligen skulle få jätte ont

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har tagit lärdom av bannen och jag kommer inte göra om den när jag är unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka