Accepterad Lekkez | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? l1am2228

Vem var det som bannade dig? jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-15 155336.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag riktade brevid en blå ljus personal

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade ett scenario där jag och min polare hade blivit kidnappade av tre personen men jag vart släppt för att jag hade betalat mig ut så jag tar min bil och åker där ifrån och hämtar ett nytt vapen för att rädda min kompis som skulle bli skjuten eftersom han hade lite attityd mot dom och inte kund betala ut sig så jag hämtade ett vapen i ett det närmsta garage och åkte tillbaka och parkerade bilen längre bort och pusshade till futs runt en byggnad och klättrade upp bakom en kontainer som dom stod framför och jag springer runt med vapnet i handen och riktar på dom ena men då hade två utav dom redan dött vet inte hur dom sa att de va en bugg men jag lootade den ända som levde så jag var safe så han inte hade vapen och han hade inget så jag sa till min kompis at vi skulle springa tillbaka till min bil och dra och han sa nej jag vill ha tillbaka mitt vapen vi ska få hit en sjuk vårdare att hjälpa dom så att jag få tillbaka mitt vapen så jag ringde min polare som jobbar som sjuk vårdare och bad han komma och hjälpa oss så han kommer en stund senare med en till garbb och han börjar hjälpa dom och ger dom vård och han gav dom vård och jag började rikta eftersom jag visste att dom hade vapen på sig så att dom inte skulle göra något mot oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var väll inte riktigt en felaktig ban men jag tycker att eftersom de var min polare som var sjukvårdaren så tänkte jag att jag kunde rikta eftersom det är min kompis han hade liksom aldrig golat ner mig eller brytt sig om de därför tycker jag att bannen kan vara lite felaktig eftersom hade de varit en random sjukvårdare hade jag aldrig riktat framför honom för då hade ha n nog golat till snuten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har tagit blivit bannad tidigare och av alla dom bannsen har jag tagit lär dom och aldrig gjort om det igen så när jag blir unbannad så kommer jag aldrig göra om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort de lite smartare genom att t.ex. köra iväg deras bil och gömma den så dom måste springa där ifrån och då när dom springer och sjukvårdaren inte var kvar längre så hade jag kunnat åkt fram till dom då och riktat och gett tillbaka men nu gjorde jag inte det eftersom jag kände grabben som var sjukvårdare och jag visste att han aldrig skulle gola ner mig till snuten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara mer diskret med kriminella grejer framför en blåljus personal och specielt aldrig rikta vapen framför en och istället för att göra på ett lätt sätt som att stå kvar och rikta så kommer jag i framtiden vara lite mer kreativ och planera det lite mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka