Ej Antagen lekkerimäki4Life | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? Conty22

Vad är ditt Hex:ID vet it

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. ca 5-8 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 7 månader är inte helt säker

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ja första gången, vapen som icke medborgare, andra gången, powergaming, tredje gången också powergaming

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på serverns Lall och så alla följer reglerna och om man ser någon göra fel så kan man kicka eller raportera till staff

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tycker personligen att jag skulle göra det bra som SV och så skulle jag kunna bidra med mycker aktivitet, samt minska lallandet på servern. har tidigare erfarenheter, på grund av att jag har varit junior Mod och MA så jag kan ganska mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att tillexempel kicka någon utan anledning eller att man bannar i 1 dag för att någon kompis tbx har sagt att dem ska bli bannade för någon anl men dem har inget bevis eller något

Bifoga rätt material som krävs samt utveckla samtliga frågor du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas.

Tillbaka