Ej Antagen lekkerimäki4Life | Ansökan till Servervakt [KalleAnka,1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S1gge12

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? S1gge12

Vad är ditt Hex:ID vet it

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Ungefär 5-7 timmar per dag men jag har inne varje dag allafall och kan bidra med mycket aktivitet

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 7 månader är inte helt säker

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet ej vart jag ska hitta det, men har jag har blivit bannad 3 gånger. första gången var, vapen som icke krim det var när jag kom till servern. andra indragen test medlem för powergaming. 3 också för powergaming rpade inte på skador

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på spelarna på servern samt allt lallande, samt kolla så att ingen gör regel brott för då så ska man raportera till staffs. man ska även agera som en bra förebild på grund av man är ju en Servervakt och det innebär ju att inte lalla.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt på grund av jag tycker det är för mycket lall på servern och där med vill jag bara hjälpa RP nivån ska stiga upp lite. jag vill även ge återgärder till dem här icke medborgarna på servern som cyklar runt och snor folk bilar, det är ju ingen RP utan att kunna kicka dem som gör det kan ju rädda RPn lite gran.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse, om jag tillexempel skulle kicka någon helt random utan en Anl, och korruption om jag skulle bryta mot något krav i servevakts reglerna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka