Nekad Lekfisken | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekfisken

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Ditt discord namn: Lekfisken

Ditt Hex-ID: steam: 11000013ede9d79

Vad för typ av beslut gäller det? INDRAGNA ROLLER

Vem/vilka tog beslutet? E34 an1ss68an

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror de tog de beslutet för jag var olojal mot unive och var med i velo servern, men jag är inte medlem eller något på den servern. Jag kommer aldrig gå med någon server igen och ber om ursäkt, UNIVE ÄR BÄST!

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är inte riktigt felaktig men jag tycker lite det efter som jag är inte MEDLEM i Velo och jag la minus rep på E34 innan idag så han kanske vill hämnas tillbaka men jag skyller inte på han. De var lite onödig -rep.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag infogar bild nere

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tyvärr, vi har bevis på att du varit väntar medlemskaps intervju. Du får göra som alla andra som gör såhär ansök om. :)

men snälla e34 förlåt min mamma kommer bli sur jag har spenderat mycktet på unive

o dessutom var jag inte medlem bara icke medlem och väntandes

kan vi inte lösa de på något sätt, jag kan ta bort -rep på unive servern

Jaha okej men jag är hemskt ledsen bror jag kan göra vad som helst för att få tillbaka mina roller, unive är typ mitt liv de är de jag gör på min fritid när jag jag har tråkigt, jag spelar alla tillfällen jag kan och har spenderat mycket pengar som jag inte vill förlora. Jag gör till och med videor åt er i ett privat tiktok konto, jag lägger ut videor varje dag.

@E34

Senast ändrad:
Jaha okej men jag är hemskt ledsen bror jag kan göra vad som helst för att få tillbaka mina roller, unive är typ mitt liv de är de jag gör på min fritid när jag jag har tråkigt, jag spelar alla tillfällen jag kan och har spenderat mycket pengar som jag inte vill förlora. Jag gör till och med videor åt er i ett privat tiktok konto, jag lägger ut videor varje dag.

@E34
Roligt, för att fortsätta så behöver du ansöka, om du nu inte vill rpa icke medlem :)

de räcker e34 jag vet du vill hämnas på mig elelr nåt för jagb skrev till dig på ticket vrf banna du mig på servern?

1741559307155.png

jaha ja men jagv försöker göra en överklagan på de men de går inte, jag glömde stänga mitt spel efter indragna roller.

Förlåt E34 förlåt förlåt förlåt förlåt jag kommer aldrig gå in i en annan server snälla jag är ledsen förlåt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka