Nekad Lekfisken | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekfisken

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Ditt discord namn: Lekfisken

Ditt Hex-ID: 11000013ede9d79

Vad för typ av beslut gäller det? P bannad, samt indragna roller, (ped krim osv)

Vem/vilka tog beslutet? BubbleGum och Swemin

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom jag hade tydligen skickat en "grabify länk" till en icke medlem som jag berättar mer om nedan.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom alla staffsen som tog det här ärendet (ungefär 7 olika) kollade inte in på detta ärendet mycket och tog ett beslut ganska fort, kom ihåg det eftersom de är en stor grej i hela överklagan. Personen som anmälde mig och gjorde så jag blev bannad hade jag förut skrivit med och sagt till honom att han kan bli bannad om han har rp servrar i bion och han tog de tydligen som hets eller något och börja attackera och kalla mig ord och starta hets för ingenting.

Senare anmälde jag honom till hapyx och så tog han beslutet o dra hans test medlem som resulterades att han blev skit sur på mig och ville hämnas. Så han kontaktade flertal staffs att jag hade "doxxat" han och skickat grabify länkar även att jag hotat att jag ska döda hans familj... Som är verkligen inte sant. Jag blev chockad när jag fick ban för något jag it ens har gjort i hela mitt liv?! Alltså personen som jag gjorde att han fick indragna roller ville hämnas på mig och lyckades manipulera staffsen och skicka fake redigerat bild där jag tydligen har skickat en "ip grabber". Man kan till och med se hur editat och dålig gjort det är !

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag kan visa och skicka till den staffen som tar detta ärendet men vill bara säga att snälla neka inte bara denna överklagan utan att titta längre in på detta.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din besluts överklagan har redan blivit nekad, det var för lång tid sedan också, därmed kommer vi inte acceptera detta. Beslutet är även korrekt.

Du får söka på nytt med medlem och köpa ped och kriminell-roll tidigare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka