Nekad Lejon010 | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon010

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525621090/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4d6d62

Vad är din discord tagg? Lejon010

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-25 191501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att det de såg är jag skiter i att folk riktar vapen medans jag i egentligen har ryggen emot och inte ser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Juvel rån. Flyr från polies först via bil, väljer sedan att ta resten för fåts i ett pakeringshus där jag nästan tappar poliserna, sen ser jag en polis helt obeväpnat så jag springer vidare och hoppar in en bil som skulle hjälpa mig (men sluta med att de råna mig) sen när jag är i bilen och åker börjar nån skjuta mot bilen ser inte vem eller från vart, bilen kommer undan med mig i vi kör till ett garage där de som skulle hjälpa mig väljer att råna mig, efter de tagit nästan allt jag hade åker de vidare och jag går därifrån, och det är när jag börjar gå därifrån jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från det jag såg är det en felaktig bann då jag inte ser de som skjuter/riktar mot mig när jag har ryggen mot poliserna.
men från staffen som är i noclip som ser att poliserna riktar är det nog rätt bann eftersom där ser de att nån riktar på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vart bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla bakom mig mer MEN då jag är på flykten är kanske inte det viktigaste att kolla bakom än det viktigaste utan det viktigaste om man frågar mig är att ta sig från platsen så fort det går.

(sen om jag hade sätt att de riktade på mig/kollat bakom mig hade jag ju stannat)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja på sätt och vis.
har lärt mig att jag måste kolla mer vad som händer bakom mig, fast då jag är på flykten var inte det viktigaste om man frågar mig att kolla vad som händer bakom mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

eminswe om det är okej kan jag visa dig klipp på min vinkel av det jag ser?

Du måste vänta 24 timmar innan du kan skicka in en ny ban överklagan. Du skickade tidigare en redan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka