Nekad Lejon010 | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon010

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525621090/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d4d6d62

Vad är din discord tagg? Lejon010

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-25 191501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror den kan bero på att poliserna rikta vapen på mig från en vinkel jag inte såg som gör att de bli som om jag sket i att jag hade vapen mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Juvel rån, vi ber om fri passage inga spikmattor vilket de går med på, de lägger spikmattor vilket tar några av däcken men vi lyckas köra vidare lite till sen väljer vi att ta rasten för fåtts och sen strax efter det blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från det jag tycker jag det var en felaktig bann då jag tror att staffen hade en annan vinkel från det som händ. Då jag sprang med ryggen mot och inte hörde nån polis är det väldig svårt för mig att veta om nån riktar mot mig.
medans från staffens vinkel tror jag hen ser både mig och poliserna rikta samtidigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vända mig om och kolla om de riktade men då hände jag ju också förlorat en del hastighet på att springa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej,

Ja; jag borde vara mer uppmärksam vad som händer bakom mig,
Nej; Vet inte anledningen med att man ska kolla bakom mig när jag försöker springa så fort jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka