Accepterad Leif Holm | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leif Holm

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198318105507/

Ditt Hex-ID: 1100001155433a3

Vad är din discord tagg? Leffe130#3582

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failad rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag blev ner slagen i fängelset och dog sen blev jag bara bannad när jag var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt i fängelset och försökte avtjäna mitt straff sen när jag råkade hoppa ner från räkcet och ta skada sen slog en annan kille i fängelset mig till döds. Sen bara blev jag bannad för failad rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag bara avtjänade mitt straff sen blev jag slagen i fängelset och dog. Sen tog killen som döda mig upp mig sen blev jag bannad. Och jag anser att detta är en mycket felaktig ban eftersom jag ej gjorde failad rp då jag blev slagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för copbait och lall. Och av dessa två bans har jag lärt mig och tagit lärdom från. Jag tar inte längre polisens uppmärksamhet och jag lallar inte runt längre utan försöker nu utveckla min rp nivå och utveckla min karaktär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag blev misshandlad i fängelset inte mycket man kan göra då. Sen blir man bannad för failad rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, eftersom bannen är helt felaktig vet ej hur jag kan bli bannad för failad rp när jag blev misshandlad i fängelset.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka