Nekad BING | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BING

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,123
Reaction score
47
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/bing02

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff596bd

Vad är din discord tagg? 1bing

Vem var det som bannade dig? i nuläget är det oklart finns flera staffs inblandade i denna ban

Bild på banmeddelande: wasgfdgh.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt allt och alla i ett gänghus som jag personlight hade agg. Alltså terrordåd på ett gänghus för att istället lämna servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle ha gängmöte och så pratade vi om att hur dålig servern rp har varit på den tiden vilket på den tiden vilket var så bra eftersom att folk hade skjutit för mycket och det var för lite socialt snack alltså allmän social rp. Då så tänkte vi att det skulle va en bra ide att flytta till en annan server för att protestera mot unive och gå emot det istället för att försöka göra det bättre själv utan då så valde vi alla då på den tiden att vara omogona då att förstöra för spelarna på servern och börja skjuta mot folk helt utan anledningen vilket var väldigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ju i sig korrekt, jag blev ju därefter staff på en server vid namn (Wombat RP) Som jag och andra mina vänner bytte till vilket var en extremt dålig beslut inom min syn. Men jag vill inte att ni ska få se fel bild på mig när jag blev staff, utan jag fick bara rollen lite bara sådär och därefter så gick jag aldrig ingame heller eftersom om jag ska vara helt ärlig så blev servern en failad projekt som vi alla i slutändan visste att det skulle gå under men vi alla var bara korttidstänk beroende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev senaste bannad för mer än ett år sen för OOC ingame men det har jag nog lärt mig av. Men annars ingen andra permanenta bans eller blacklist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt enkelt bara varit lojal mot servern som jag va, inte gå under grupptryck samt att visa tålemod. Jag kunde istället vara med och göra serverns rp bättre då jag hör från mina vänner just nu att rp är på topp just nu och det är bara en början. Ifall jag kollar tillbaks så var det på högst grad idiotiskt att göra terrordåd istället för att quita servern och kontakta staffs istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ju visa min lojalitet till servern vilket jag har gjort till servern i drygt 3 år utan några permanenta avstängningar. Man får ju också tänka på den positiva sidan hur jag har bidragit till servern såsom med att ta in många medlemmar när jag var medlemskaps ansvarig t.om folk i staff teamet nu. Så har jag också bidragit med väldigt mycket staff arbete men ifall jag blir unbannad så kommer jag att göra allt för att göra rp bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, men ifall den skulle bli nekad etc så skulle en anledning vara en jättetrevlig sak att få

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka