Nekad Leif handsome | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif handsome

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 845359552299401216
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var i somras som jag spelade på Unive och gjorde det stora misstaget att köpa och använda fusk. Jag ångrar verkligen mitt beslut idag och inser hur fel det var. Anledningen till att jag började fundera på det var att jag såg montage och andra spelare som använde fusk, vilket gjorde mig nyfiken och fick mig att vilja testa själv. I efterhand förstår jag att det var ett väldigt dåligt val och något jag aldrig borde ha gjort.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullaste ansvaret

Vad har du lärt dig sedan dess? Under tiden jag varit avstängd har jag haft mycket tid att tänka på det som hände. Jag har insett att det aldrig är värt att fuska, särskilt inte på en server som jag tycker så mycket om och som är en av de bästa svenska servrarna. Fusket gav mig ingenting i längden, utan ledde bara till att jag förlorade möjligheten att spela på servern och vara en del av gemenskapen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ångrar mitt agerande väldigt mycket och har lärt mig en viktig läxa av detta. Det har nu gått ungefär 10 månader sedan jag spelade på Unive, och under den tiden har jag tänkt igenom mina handlingar och förstått konsekvenserna av det jag gjorde. Om jag får en ny chans kan jag lova att jag kommer följa reglerna och spela på ett rättvist sätt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej. Jag vill att philip320 ska ta denna banöverklagan

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka