Accepterad leif öman | Ansökan till Servervakt (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

leif öman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? erland axelsson

Ange ditt födelsedatum 28 December 2006

Vad heter du på discord? tjockis leif#8672

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-23 det beror också på villka dagar det är men jag är online oftast mellan dom här tiderna, ävaen på tidiga månar är jag aktiv

Hur länge har du spelat på Unive? 4.5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skullefösöka hålla communytit igång, jag skulle även vara aktiv med att klippa och reporta, sånna som inte betersig, jag skulle sv banna såna som inte kan bet sig och sätta mig i support med klippen jag har. jag vill göra så att det blir mindre lallar överlag. jag skulle även försöka få högre rp oss andra genom varningar och kicks.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt så jag kan göra serven mer seriös och så att inte lallare och dom som inte kan rp ska kunna spela. jag vill även bli det så jag kan göra lite mer för serven än att bara spela på den. jag vill även ta nästa steg jag har blivit whitlistad varit båtförsäljare och nu är jag läkare så jag vill ta nästa steg på unive

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? kick folk och ta klipp och så vidare så att inte dom som kan betisig ska kunna spela på serven. jag vill även göra unive till en bätre plats genom de åtegädeer man kommer åt

Varför ska just du bli servervakt? jag är aktiv på serven så jag kommer kunna hjölpa till med att se till att serven blir bättre utan alla lallare och de som inte kan rp och ooc hela tiden.

Varför vill du bli servervakt? jag tycker det värkar kul och hjälpa serven och jag vill utväxlas på unive. jag är även tröt på de som inte kan reglerna och jag vill att jag och andra ska slipa dom

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning, /SVban id anledning, /revive id, dv i consolen

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit banad för sunt förnyft för jag körde utan gummi på bilen, jag skulle åka och laga den viste inte då att det tillhörde suntförnusft

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Tillbaka