Nekad Leif Ömansson | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leif Ömansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Noelnolle/

Ditt Hex-ID: 110000141df4726

Vad är din discord tagg? Noel#0947

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: sexuela taserier. ~vible Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt för att jag missklickade så att jag gjorde en opassande emot när jag i själva verket bara dansa något anart. Jag förstår att det skulle ha blivit bann men inte perma bann. Det har gått mer en en månad nu så jag tycker att jag ska bli unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev insatt i fängelset och så gick vi till gymmet. Det var ca 3 pers där, så jag och min kompis skulle göra träningsemot så missklickade jag och råka göra en emot som inte var så passande så blev jag bannad för sexuella trackaserier.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag skulle få typ 24 timmars bann för det var inte så stor grej men jag fick perma bann. Det har gått minst en månad sen jag blev bannad så jag tycker att jag ska bli unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska göra för hastiga rörelse när man ska emota.

Har du läst våra regler? Ja

Jag känner att hela sanningen inte är skriven så jag kommer att neka denna överklagan. Om hela sanningen är skriven så utveckla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka