Accepterad legi | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legi

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie Nolander

Vad är ditt discord namn? legi420 eller klx870

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Daniel Gustavson 28, Född i Polen och har haft en svår uppväxt med sin ensamstående pappa som alkoholist, men detta stoppade inte honom från att gå i skolan eller få bra betyg, Daniel har sedan han var liten varit intresserad av bilar och fordon. Han har med sin morfar byggt om en Honda civic. När han var 15 skaffade han sig en moped och trimmade den och meckade med dig nästan hela tiden och hjälpte sinna vänner när dom behövde det. Daniel är en snäll person som alltid kan ställa upp på saker. Även med sin tuffa barndom så tar han sig igenom det flesta grejer utan svårigheter! Stefan har tidigare jobbat som bilmekaniker,postnord,kolgruva,advokat,lönnmördare,drogtillverkare,målare,taxi Han flyttade till unive för att få jobb. Han har en utbildning i teknik,pyroteknik,byggare,mekaniker,målare,kemi,järnhandel och som smed. Daniel är väldigt social när man lärt känna honom och hoppas att han kommer in i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarios där båda har kul, hjälpa folk, skaffa jobb, seriös rp, Skaffa vänner och ge goda vibbar. Ta folk till sjukhuset om dom behöver, och bara ge ett fair experience till alla på servern. jag har spelat på servern förut så jag har tidigare erfarenhet av regler osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara rättvist för båda spelarna i ett scenario så att inte bara du vinner, så att man ska se till att det blir lika för alla. På det sättet blir kul för båda två och inte bara för en själv.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den förut men annars var det att jag kollade twitch, sett mina vänner spela det, tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka