Accepterad legi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legi

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198448425065/

Ditt Hex-ID: 11000011d18b869

Vad är din discord tagg? legi420

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-03_153018182.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? råkade köra in i en polis bil pga d-sync och då stannade jag och sa kolla min lapp och det fattade dom inte vad det betydde så jag sa vänstra hörnet istället för ögat men jag korrektade mig direkt där efter. varför han bannade mig fattar jag dock inte... en sån liten grej. hela scenariot varade kanske 14 sekunder innan dom bannade mig. Riktigt jäkla tråkigt att bli bannad när jag är väldigt aktiv och jobbar aktivt på marja lisa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och trimmade min bil och jag råkade köra in i en polis bil pga dsync och jag stannade min bil direkt och sa "kolla lappen" och sen "kolla vänstra hörnet" korrektade mig till "vänstra ögat direkt där efter... på lappen stog de "dsync" och dom snackade med en attityd där det kändes som att dom ville att jag skulle bli bannad. det sista dom sa var "man ska rpa på de?" och jag hann inte svara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det. ingen av oss han att rpa på de, jag sa d sync i ooc chatten och innan jag ens han svara på medelandet där någon sa "man ska ju rpa på dsync" så blev jag bannad. jag råkade säga "vänstra hörnet" istället för vänstra ögat men jag korrektade ju mig direkt efter så jag tycker inte det är rätt att banna mig. istället för att banna kanske han kunde lära mig vad jag skulle gjort om jag nu gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har har jag och efter det läste jag på reglerna mycket djupare och nu är min rp mycket bättre och jag är inte som en "icke medborgare" längre och bara för att man gör ett litet misstag så borde man inte bli bannad. Jag jobbar på marja lisa och jag vet mycket väl att vissa av dom som kommer in där inte har läst på reglerna... men istället blir jag som bidrar till en bra rp bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte så mycket för vad jag än hade sagt så kändes det som att poliserna ville få mig bannad. jag ser liksom bara en loss på att jag blir bannad då jag inte är någon lallare som bara vill förstöra för andra. jag är en aktiv person på servern som rpar mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte. Lär mig gärna vad jag kunde göra annorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka