Nekad leffe77 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rövzuttarn

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? lifan1

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Leffe Achmedovic kommer från en liten stad i utlandet. Han växte upp i en miljö full av droger, bråk och våld. Detta har påverkat honom på ett negativt sätt och gjort så att han har börjat gå ner de kriminella vägarna. I hela sin uppväxt har Leffe haft en nära kompis som har varit som hans bror. Men en dag när Leffe och hans kompis skulle göra en drog-handel åt gänget de var med så blev hans kompis skjuten. Hela Leffes värld vändes upp och ner och han kände att det var dags att flytta, det var då han flyttade till staden UNIVE. Leffe har altid varit intreserad av bilar och i unive staden så finns det jätte fina bilar så det är också en andledning att han flyttar hit. Han har alltid haft ett mål i framtiden att bli rik och han kommer försöka sitt bästa för att bli det. leffe har många känslor såsom han it litar på alla han ser men han är ändå hjälpsam mot alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer att bidra med hög rp nivå men också till många roliga rp scenarion tillsammans med mina kompisar som jag har träffat genom unive. Rp:n jag kommer bidra med kommer även att vara rättvis och jag kommer inte bara att rp:a för min egen fördel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär tex om man märker att motparten är väldigt kaxiga och egoistiska kan man lägga sig själv i underläge för att inte utveckla konflikten. Men det viktigaste är att man ska ha kul oavsett om man brukar vinna eller förlora. Kommunikation är viktigt så man kan lösa hetsiga scenarion genom att kommunicera istället för att hetsa och använda våld. Detta bidrar till rolig och social rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM=Man ska inte använda sitt fordon som vapen. RDM=Man dödar inte någon utan andledning . Sunt förnuft=Man ska tänka efter innan man gör något och tänka om man hade gjort det IRL. NLR (new life rule)= Om man dör i ett scenario så ska man inte komma ihåg vad som hände efter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har många timmar inne på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt hjälpsam av mig, så det är flera gånger som jag har hjälpt nya spelare att komma igång. Kommer även vara riktigt aktiv nu i sommar.

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan varje dygn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka