Nekad Leffe Kurtsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leffe Kurtsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199602592379/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Biltemakorv

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-28 121600.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpade rädd när de riktade vapen på mig och jag och min kompis bara körde iväg sen stängde jag av och jag har läst alkla rigler och lärt mig att man inte fick göra så jag vet att min storebror sa det och försökte lära mig det men det var tredie dagen jag rpade i mitt liv och jag hade inte läst igenom reglerna riktigt men det har jag gjort nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. folk riktade vapen på mig och jag rpade inte rädd jag har tagit vara på det jag har läst alla regler och jag ska inte göra om detta jag ska börja göra detta på ett seriöst sätt och jag vill verkligen komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men ska inte gör om det jag har tagit lärdom av bannen och ska inte göra de igen för jag har lärt mig i reglerna att man inte fick göra det och jag ångrar mig stort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en timme innan och det ongrade jag också stort eftersom att det var fel och jag har läst reglerna jag gick inte på servern utan att läsa igenom reglerna men jag har det nu och jag kommer kunna rpa eftersom att jag såg i reglerna att man inte fick göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna och rpat rädd och sen skulle jag värkligen inte ha c-loggat för det var det sämsta jag har gjort och jag ska inte göra det igen men nu har jag lärt mig i reglerna att det är en regel och att man inte får göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig reglerna och att man måste tänka lite smart när man rpa och inte bara gör att jag ska utgå från reglerna och att jag inte ska stänga av i senario jag har kollat på limpis videos på youtube också och sätt lite olika bilder på senariot så att jag inte ska göra om det det var ett storm misstag och jag vet att jag har gjort fel men jag ska aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka