Accepterad Leffe al bomb | Medlem ansökning (troxe.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leffe al bomb

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin Borgström

Vad är ditt discord namn? rizz_cholo

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmad Shayek och han är 22 år gammal. Han växte upp i en fattig stadsdel i en storstad, vilket gjorde att han har haft en tuff uppväxt, svårt att skaffa bra vänner, pengar osv. Ahmad fick chansen att jobba som snickare vilket hjälpte Ahmad enormt med tanke på behovet av pengar. Efter ett års tid på byggfirman så har Ahmad lyckats få bra erfarenhet och vänner för livet. Ahmad har nu köpt sin första bil för att göra resan till och från jobbet lättare. Ahmad har 2 stora intressen som följt honom hela livet, gym och fotboll, som han brukar spendera sina fritider på. Som person är han en glad och trevlig kille men har ett hett temperament som han har fått efter sin uppväxt med mycket bråk och skjutningar.

Ahmad har för nuet 3 vänner som han håller starkt vid och som har hjälpt honom från starten. Det är de kompisarna som har visat honom runt i staden och förklarat hur saker och ting går till. Efter ett tag så fick Ahmad sparken från sitt jobb som snickare och det gjorde så Ahmad fick det tufft att försörja sig och sin familj samt betala räkningar osv. Det leder till att Ahmad väljer att ta kontakt med sin barndomskompis och förklarar för honom att han kommer vara tvungen att sälja huset för pengarna räcker inte, men hans kompis ber honom att sälja 2 kg kokain åt honom och då om Ahmad löser det så skulle inte räkningarna för huset vara någon större fara. Ahmad ger det ett försök och ser hur det går. Efter 2 veckor så väljer han att fortsätta för det var lätt tjänade pengar och han får samarbeta med sin bästa polare från sin barndom. Nu har Ahmad inga problem alls med sina räkningar och mat osv. Efter ett tag som becknare fick han en pistol av sin boss. Nu finns det inget annat än pengar, vapen och fina bilar som Ahmad kunde tänka på. Ahmads enda mål i livet nu var att bli rikast och farligast i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med hjälp utav min kreativa och engagerade sida till rollspel, jag har även bra respektfull attityd och är bra på att samarbeta vlket kan leda till roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst i ett scenario menas att du väljer att fatta beslut som även gynnar den andra sidan i spelet och inte bara gynnar sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, tex vdm och rdm det är att man inte bara kan köra på folk eller döda folk för ingen anledning. Sunt förnuft alltså att man ska tänka hade jag gjort detta irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, spelat på bryggeriet och några gängrp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? På steam heter jag Afghan Bombare, på discord heter jag rizz_cholo

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka