Accepterad Leeeohh | Ansökan till servervakt [niklass0n_12FN]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar väldigt mycket på helgerna o på veckan spelar mycket

Varför ska just du bli servervakt? För jag ser mycket folk som inte kan bete sig tex fear rp men även rdm osv. Jag vill även bli servervakt för att det skulle underlätta för andra då jag är vaken ganska tidigt och är aktiv på morgonen. Jag åker väldigt mycket runt och tittar på servern och ser då massa bilar som bara står men även folk som vdm,rdm slås i greenzone då de tror att ingen admin eller liknande ser. Så jag skulle kicka folk som håller på med detta och inte kan bete sig helt enkelt men jag skulle även ta bort bilar som bara står där. Jag är också opartisk och tar ingens parti. Jag känner att jag skulle kunna ta ansvaret. Jag är även mogen och har mycket erfarenhet av rp sedan innan och kan alla regler. Jag har även klipp på det jag gör ifall jag sparkar någon och de undrar varför jag gjorde. Men det skulle även vara väldigt kul att få kunna bidra till bättre rp och hjälpa till :)

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på grund av att jag vill kunna bidra mer till community och kunna hjälpa och underlätta för andra admins och liknande. Då det förmodligen har viktigare saker att göra en att tex åka runt och ta bort bilar då det skulle bli väldigt stressigt för de. Jag är bra på att ta beslut och vet vad som är rätt och fel i sammanhang. Jag vill även bli servervakt då jag har börjat spela på servern väldigt mycket det senaste och tar det på mycket allvar. Jag känner att jag kan få upp servern på mycket högre rp nivå då man får bort dessa personer som inte kan göra bra scenarion, vdm/rdm osv och se till att servern hålls på en bra rp nivå. Jag är även trevlig och tycker det är roligt att hjälpa folk :)

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka