Leandro10
Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-siren-0qq0 — FiveM, Permanent
Anledning: [AUTOMATISK BAN - Drug Picking] Triggade completePicking inifrån ett fordon (Lua executor) | Bevis: Field: CokeField, satt i fordon
Bannad av: Leandro10
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag och min vän skulle gå och plocka kokablad så vi gick ditt sen så ville jag testa en sak genom att ta upp kokabladet och sen sätta mig på en cross och åkat till nästa kokablad och då så blev jag pemabannad för mods
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tycker att den var felaktig för hur skulle jag kunna veta att man blev permabanna genom att ta upp ett kokablad och sen sätta sig på en cross och åka till nästa
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att nästa gång jag ska plocka kokablad så ska jag inte försöka att sätta mig på en cross direkt efter jag har tagit upp det
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag inte viste om att man kunde bli permabanna för att ta upp kokablad och sen sätta sig på en cross och jag ville bara testa ifall det skulle funka att gö så
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar